Naše servisné služby
Pripravili prehľad cien podľa typu dopravy, aby ste vedeli presne, čo očakávať pri doručení vašich objednávok.
Náhradné diely
Pri nákupe na našej stránke máte na výber z niekoľkých možností doručenia, aby sme zabezpečili Vašu maximálnu spokojnosť a pohodlie.
Bicykle
Fitnes stroje
Posilňovacie stroje
Kemping
Kolobežky
Kolieskové korčule
Kajaky
Paddleboardy
Skateboardy
Basketbalové koše
Stolný tenis
Rybolov
Vážení zákazníci, ak ste nenašli náhradný diel, ktorý ste hľadali, alebo si nieste istí kompatibilitou s vaším produktom, neváhajte sa telefonicky obrátiť na našich technikov vo vašej predajni Decathlon.
Kontakt na servis
Objavte všetky doležite informácie ohladom darčekovej karty
Servis Pharos
Servis Eurovea
Servis Bory
Servis Trnava
Servis Nitra
Servis Trenčín
Servis Žilina
Servis Martin
Servis Banská Bystrica
Servis Liptovský Mikuláš
Servis Poprad
Servis Prešov
Servis Košice
Najčastejšie otázky
S cieľom poskytnúť vám úplný prehľad sme tu zozbierali najčastejšie otázky týkajúce sa našich možností doručenia.
Je potrebné sa k vám na servis objednávať?
Na servis nie je potrebné sa vopred objednať, avšak ak sa chcete uistiť o vyťaženosti servisu, môžete sa informovať na čísle daného servisu.
Robíte servis na počkanie?
Doba spracovania servisného úkonu sa líši od kapacity a náročnosti servisu, pre podrobnejšie informácie kontaktujte servis vo vašom meste.
Zahŕňajú ceny služieb aj náhradné diely?
Nie.
Ako prebieha servis produktov?
Prinesiete váš produkt do našej predajne. My vykonáme bezplatnú diagnostiku a naceníme váš servis. Informujeme vás o predbežnom dátume vyhotovenia zákazky. Keď bude produkt pripravený na vyzdvihnutie, príde vám e-mail alebo SMS. Servisnú faktúru platíte pri prevzatí produktu.
Aké sú prevádzkové časy servisu?
Naše servisné miesta sú otvorené podľa otváracej doby danej predajne.
Mám nejaký benefit ak vlastním bicykel značky Decathlon?
Áno,máte nárok na garančnú prehliadku zadarmo do 6 mesiacov od zakúpenia bicykla