hlavný banner podstránky

Servis a náhradne diely

Naše servisné služby

Pripravili prehľad cien podľa typu dopravy, aby ste vedeli presne, čo očakávať pri doručení vašich objednávok.

Náhradné diely

Pri nákupe na našej stránke máte na výber z niekoľkých možností doručenia, aby sme zabezpečili Vašu maximálnu spokojnosť a pohodlie.

Vážení zákazníci, ak ste nenašli náhradný diel, ktorý ste hľadali, alebo si nieste istí kompatibilitou s vaším produktom, neváhajte sa telefonicky obrátiť na našich technikov vo vašej predajni Decathlon.

Kontakt na servis

Objavte všetky doležite informácie ohladom darčekovej karty

Servis Pharos

Servis Eurovea

Servis Bory

Servis Trnava

Servis Nitra

Servis Trenčín

Servis Žilina

Servis Martin

Servis Banská Bystrica

Servis Liptovský Mikuláš

Servis Poprad

Servis Prešov

Servis Košice


Najčastejšie otázky

S cieľom poskytnúť vám úplný prehľad sme tu zozbierali najčastejšie otázky týkajúce sa našich možností doručenia.

Je potrebné sa k vám na servis objednávať?

Na servis nie je potrebné sa vopred objednať, avšak ak sa chcete uistiť o vyťaženosti servisu, môžete sa informovať na čísle daného servisu.

Robíte servis na počkanie?

Doba spracovania servisného úkonu sa líši od kapacity a náročnosti servisu, pre podrobnejšie informácie kontaktujte servis vo vašom meste.

Zahŕňajú ceny služieb aj náhradné diely?

Nie.

Ako prebieha servis produktov?

Prinesiete váš produkt do našej predajne. My vykonáme bezplatnú diagnostiku a naceníme váš servis. Informujeme vás o predbežnom dátume vyhotovenia zákazky. Keď bude produkt pripravený na vyzdvihnutie, príde vám e-mail alebo SMS. Servisnú faktúru platíte pri prevzatí produktu.

Aké sú prevádzkové časy servisu?

Naše servisné miesta sú otvorené podľa otváracej doby danej predajne.

Mám nejaký benefit ak vlastním bicykel značky Decathlon?

Áno,máte nárok na garančnú prehliadku zadarmo do 6 mesiacov od zakúpenia bicykla

Potrebujete pomoc?

Nenašli ste to čo ste hladali ?
Kontaktujte naše zákaznicke centrum.