hlavný banner podstránky

Výmena a vrátenie

Možnosti výmeny a vrátenia

Pri vráteni alebo výmene na našej stránke máte na výber zo štyroch možností

365 dní na vrátenie

V predajni Decathlon

Kuriérom SPS

Vo výdajnom mieste SPS/Packeta

Informácie o výmene/vrátení

Kedy, kde a ako vymeniť/vrátiť produkt ?

Produkty môžete vrátiť (bude vám vrátená celá suma) alebo vymeniť (veľkosť, farba, iný produkt) v ktorejkoľvek kamennej predajni Decathlon, a to do 365 dní pre členov a 14 dní pre nečlenov od zakúpenia. Produkt musí byť nepoužívaný, v pôvodnom balení, vrátane všetkých látkových visačiek.

1. Produkt kupovaný v predajni

Na výmenu alebo vrátenie Vám stačí doklad o zakúpení alebo číslo zákazníckeho účtu, ktorý ste použili pri nákupe daného tovaru.

2. Produkt kupovaný online

Prosíme, prineste si faktúru alebo si ju pripravte vo Vašom telefóne. V prípade, že ste platili objednávku online na e-shope, prebehne vrátenie peňazí späť na platobnú kartu, z ktorej bola objednávka uhradená.

V prípade, že bol produkt zakúpený cez e-shop a nie je súčasťou ponuky danej predajne, vrátenie finančných prostriedkov prebehne okamžite na platobnú kartu alebo v hotovosti.

Ako vrátiť tovar online cez e-shop

Na vrátenie tovaru zakúpeného cez e-shop postupujte nasledovne:

Prihláste sa do svojho účtu a prejdite na MOJA HISTÓRIA NÁKUPOV

Vyberte možnosť "Vrátiť tovar" pri objednávke, z ktorej chcete daný tovar vrátiť.

Vyberte tovar, ktorý chcete vrátiť a jeden z dôvodov na vrátenie tovaru.

Vyberte si jeden z ponúkaných spôsobov vrátenia a ďalej postupujte poďla inštrukcií k danému výberu.

Vrátenie vybavujeme do 14 dní. Výmena tovaru cez výdajné miesto Packety/SPS nie je možná. Vymeniť tovar môžete na ktorejkoľvek predajni Decathlon.

Vrátenie online objednávky

Predtým ako chcete tovar vrátiť musíte byť prihlásený

Vrátiť tovar

Najčastejšie otázky

S cieľom poskytnúť vám úplný prehľad sme tu zozbierali najčastejšie otázky týkajúce sa našich možností doručenia.

Aké sú podmienky vrátenia/výmeny tovaru?

Produkty môžete vrátiť alebo vymeniť(v predajni) za inú veľkosť do 365 dní od zakúpenia.

Produkt musí byť nepoužívaný, v pôvodnom balení, vrátane všetkých látkových visačiek.

Nemám pokladničný doklad, ako postupovať?Prečo nie je možné platbu kartou uskutočniť?

Tovar je možné vrátiť alebo reklamovať len s pokladničným dokladom, alebo zákazníckou kartou, s ktorou bol nákup uskutočnený.

Ako dlho trvá výmena/vrátenie a akou formou mi budú vrátené peniaze?

Ak tovar vymieňate v predajni: bude vám v prípade dostupnosti v predajni tovar hneď vymenený za inú veľkosť.

Ak tovar vraciate v predajni: peniaze Vám vrátime v hotovosti/na kartu.

Ak tovar vraciate cez kuriéra (alebo výdajné miesto): doba vyzdvihnutia je do 3 pracovných dní od objednania kuriéra. Od vyzdvihnutia návratky spracuje náš sklad vrátenie štandardne do 14 dní. Peniaze Vám vrátime na vami zvolený účet.

Aké produkty nie je možné vrátiť?

Produkty, ktoré podliehajú znehodnoteniu ako potraviny a nápoje, spotrebný tovar a personalizované produkty (napr. s potlačou) nie je možné vrátiť.

Taktiež by sme Vás radi upozornili, že bezpečnostné produkty (prilby, lezecké prvky, laná, chrániče a pod.) musíme po vrátení znehodnotiť.

Preto Vás prosíme, aby ste si pred nákupom výrobok vyskúšali alebo sa s nami poradili. Vyhneme sa tak zbytočnej likvidácii týchto produktov, čím budeme šetriť aj naše životné prostredie.

Pri vrátení online objednávky, vraciate aj poštovné?

V prípade, že vrátite celú objednávku, vrátime Vám poštovné. V prípade, že vraciate iba časť objednávky pôvodné poštovné nevraciame.

Potrebujete pomoc?

Nenašli ste to čo ste hladali ?
Kontaktujte naše zákaznicke centrum.