Vytvorenie objednávky
Jednoduchý postup ako vytvoriť objednavku cez náš eshop
1
Vyberte si produkt a vložte ho do košíka.
2
Prihláste sa a kliknite na "Dokončiť objednávku"
3
Zvoľte spôsob dopravy a platby
4
Kliknite na "Dokončiť objednávku"
Podrobný návod
Návod ako vytvoriť online objednavku na našom eshope krok po kroku
Ako vybrať produkt a pridať ho do košíka?
→ Vyberte si farbu produktu
→ Vyberte si veľkosť
→ Vyberte počet kusov
→ Pridajte produkt do košíka
Ako objednať tovar, ktorý máte v košíku?
V pravom hornom rohu obrazovky kliknite na košík.
→ Ak si želáte odstrániť produkt z košíka stlačte "X" pri danom produkte
→ Ak si želáte pridať ďaľšie produkty do košíka stlačte tlačidlo "Pokračovať v nákupe"
→ Pre pokračovanie v objednávke stlačte tlačidlo "Objednávka"
Ako vyplňiť adresu?
Vyplňte adresu kam chcete mať objednávku dodanú.
→ Do názvu adresy uveďte pod akým pomenovaním bude adresa uložená - napr. DOMOV,FIRMA,K BABKE
→ Kliknite na tlačidlo "Uložiť adresu" a následne na tlačidlo "Ďaľší krok"
Ako vybrať spôsob dopravy?
Vyzdvihnutie v
predajni - po rozkliknutí si vyberiete konkrétnu predajňu.
Ak sa produkty nachádzajú v predajni, tak Vám ich rezervujeme a budete si ich môcť vyzdvihnúť od 1 hodiny.
Ak sa produkty nenachádzajú v predajni, budú na predajňu prepravené do niekoľkých dní (počet dní záleží od vzdialenosti skladu, v ktorom sa produkt nachádza).
Doručenie na výdajné miesto - zobrazia sa Vám najbližšie miesta odberu, podľa Vašej vyplnenej doručovacej adresy.
Doručenie domov - doručujeme na vašu adresu kuriérskou spoločnosťou SPS
Pri zvolení spôsobu doručenia uvidíte aj dátum, kedy bude Vaša objednávka doručovaná.
→ Kliknite na tlačidlo "Ďaľší krok"
Ako vybrať spôsob platby a dokončiť objednávku?
→ Pokiaľ si želáte použiť darčekovú kartu, zaškrtnite možnosť "áno" a vyplňte číslo vašej karty a jej PIN.
→ Vyberte si či chcete platiť kartou alebo na dobierku.
→ Oboznámte sa s obchodnými podmienkami a zaškrtnite políčko "Súhlasím s obchodnými podmienkami"
→ Tlačidlom "Dokončiť objednávku" nám záväzne odošlete vašu objednávku.
Ako zistiť, či objednávka prešla systémom?
Pokiaľ bola objednávka úspešne spracovaná, príde Vám potvrdzujúci e-mail. Ak Vám e-mail nepríde do hodiny, prosím kontaktuje nás.
Najčastejšie otázky
S cieľom poskytnúť vám úplný prehľad sme tu zozbierali najčastejšie otázky týkajúce sa našich možností doručenia.
Môžem vytvoriť objednávku bez zákazníckeho účtu?
Nie je možné vytvorenie objednávky bez registrácie.
Aký je aktuálny stav mojej objednávky?
Stav vašej objednávky zistíte po prihlásení sa do zákazníckeho účtu v sekcii "História objednávok".
Predpokladaný dátum doručenia môže byť od 2 dní, vtedy sa nachádzajú všetky položky v lokálnom sklade alebo od 6 dní, v tomto prípade sa niektoré z produktov nachádzajú v centrálnom sklade.
Môžem si k potvrdenej objednávke pridať ďalšie produkty, zmeniť veľkosť,odstrániť niektorú z položiek?
Akonáhle je objednávka vytvorená, žiaľ nie je možná úprava objednávky. Jediná možnosť je storno objednávky a vytvorenie novej.
Môžem zmeniť adresu doručenia vo vytvorenej objednávke?
Pokiaľ potrebujete zmeniť adresu, kontaktujte nás a adresu vám zmeníme.
Adresu je možné zmeniť iba do stavu kompletizácie objednávky. Prípadne môžete adresu zmeniť následne u dopravcu.
Ak je vaša zásielka už na ceste, kontaktuje priamo prepravcu: SPS, Packeta.
Pokiaľ ste zvolili vyzdvihnutie v predajni, miesto ani spôsob vyzdvihnutia nie je možné zmeniť.