Možnosti dopravy
Pri nákupe na našej stránke máte na výber z niekoľkých možností doručenia, aby sme zabezpečili Vašu maximálnu spokojnosť a pohodlie.
Decathlon
Doručenie na predajňuSlovak Parcel Servis
Doručenie domov / výdajne miestoPacketa
Doručenie domov / výdajne miestoGebruder Weiss
Doručenie nadrozmerných zásielokInformácie o doručení
Pripravili prehľad cien podľa typu dopravy, aby ste vedeli presne, čo očakávať pri doručení vašich objednávok.
Doručenie do predajne
Jedná sa o doručenie objednávky z externého skladu do predajne Decathlon, ktorú si zvolíte v objednávke.
V momente keď je objednávka pripravená na vyzdvihnutie Vám príde potvrdzovací e-mail.
Zásielku v predajni uchovávame po dobu 3 kalendárnych dní (okrem sviatkov) od odoslania potvrdzovacieho e-mailu.
Doprava | Cena |
---|---|
Doručenie do predajne | ZADARMO |
Doručenie domov - SPS, Packeta
Dopravu k Vám domov zabezpečuje kuriérska spoločnosť Slovak Parcel Service a spoločnosť Packeta. (Pri zásielkach nad 50kg zabezpečuje spoločnosť Gebrüder Weiss)
Štandardná doba dodania je do 2-4 pracovných dní - o presnej dobe dodania budete informovaný pred dokončením objednávky. (pri výbere možnosti dopravy)
V prípade, že sa zobrazí v možnosti doručenia Expresné doručenie a takúto objednávku dokončíte do 14:00, tak je doba dodania na druhý pracovný deň.
Vašu objednávku môžete sledovať online cez odkaz, ktorý Vám pošleme cez e-mail.
V deň doručenia objednávky vás bude kontaktovať kuriér.
Doprava | Cena |
---|---|
Štandardné doručenie domov SPS kuriérom | 4.50€* |
Štandardné doručenie domov Packeta kuriérom | 4.50€* |
Štandardné doručenie domov UPS kuriérom | 4.50€* |
Expresné doručenie domov Packeta kuriérom (pri vytvorení objednávky do 14:00) | 5.50€* |
Doručenie bicykla domov | 14.90€ |
*V prípade, že hodnota objednávky presiahne 79€, doručenie objednávky bude ZADARMO. (Neplatí pre bicykle a nadrozmerné produkty)
Doručenie na výdajne miesto
Viac ako 1500 výdajných miest balíkovo SPS a viac ako 3000 výdajných miest Packeta po celom Slovensku.
Objednávku si môžete vyzdvihnúť počas otváracích hodín výdajných miest. Väčšina z nich je otvorená aj cez víkend a vo večerných hodinách.
V prípade, že si objednávku dáte poslať do balíkoboxu, tak je vyzdvihnutie možné nonstop 24/7.
Štandardná doba dodania je do 2-4 pracovných dní - o presnej dobe dodania budete informovaný pred dokončením objednávky (pri výbere možnosti dopravy). V prípade, že sa zobrazí v možnosti doručenia Expresné doručenie a takúto objednávku dokončíte do 14:00, tak je doba dodania na druhý pracovný deň.
Po uložení objednávky kuriérskou spoločnosťou na výdajné miesto budete informovaný prostredníctvom SMS.
Doprava | Cena |
---|---|
Štandardné doručenie na výdajné miesto / balíkobox | 3,50€* |
Expresné doručenie na výdajné miesto (pri vytvorení objednávky do 14:00) | 4,50€* |
*V prípade, že hodnota objednávky presiahne 79€, doručenie objednávky bude ZADARMO. (Neplatí pre bicykle a nadrozmerné produkty)
Doručenie nadrozmernej zásielky
Nadrozmerné zásielky sú zásielky presahujúce hmotnosť 50 kg. Ide predovšetkým o produkty ako fitnes stroje, stoly na stolný tenis a pod..
O tom, či produkt spadá do tejto kategórie, budete informovaný pri výbere spôsobu doručenia.
Tovar je doručený kuriérom spoločnosti Gebrüder Weiss na Vašu adresu a umiestnený pred prvé uzamykateľné dvere.
Ak má tovar viac ako 50 kg, je vhodná súčinnosť ďalšej osoby, aby sa predišlo prípadnej škode na tovare alebo majetku.
Doprava | Cena |
---|---|
Doručenie nadrozmernej zásielky | 14,90 |
Najčastejšie otázky
S cieľom poskytnúť vám úplný prehľad sme tu zozbierali najčastejšie otázky týkajúce sa našich možností doručenia.
Môžem zmeniť adresu doručenia vo vytvorenej objednávke?
Pre zmenu doručovacej adresy je potrebné nás kontaktovať.
Prišiel mi poškodený tovar, ako mám postupovať?
Za túto nepríjemnosť sa vám veľmi ospravedlňujeme. Prosíme vás, vyfoťte zásielku a jej obsah.
Zašlite nám správu cez kontaktný formulár spolu s číslom objednávky, číslom bankového účtu v tvare IBAN, popisom sťažnosti a fotografiu.
Pre poškodený tovar zašleme kuriéra a následne vám budú vrátené finančné prostriedky.
Ďalšou z možností je poškodený tovar vrátiť priamo v predajni.
Následne sa s vami dohodnú na spôsobe kompenzácie, ktorá vám bude vyhovovať (vrátenie peňazí, výmena za nový tovar, výmena tovaru za iný).
Prišla mi nekompletná objednávka, ako mám postupovať?
Za túto nepríjemnosť sa Vám veľmi ospravedlňujeme.
Kontaktujte prosím náš zákaznícky servis. Chybu bezodkladne napravíme.
Prípadne je tiež možné, že bola Vaša objednávka odoslaná vo viacerých zásielkach.
Sledovacie čísla zásielok sme vám odoslali v potvrdzujúcom e-maily o odoslaní vašej objednávky.